Garantie & Klachten

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen onze uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Helaas gaat ook bij ons wel eens iets mis, waardoor je bestelling beschadigd of incompleet wordt geleverd. In zo'n geval doen wij niet moeilijk en lossen wij het probleem kosteloos op door zorg te dragen voor reparatie of vervanging, wanneer het probleem binnen 2 maanden wordt gemeld door te mailen naar info@creathershop.nl met verwijzing naar het ordernummer, een beschrijving en foto's ter verduidelijking.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@creathershop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.